Inšpirujte sa!
podcast
Minimum Viable Podcast Špeciál: Ako podporiť zákaznícku centricitu
Panelová diskusia o preukázateľných výhodách orientácie na zákazníka s hosťami z najvyspelejších organizácií zo súkromného sektora.
newsletter
Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.
na stiahnutie
Sprievodca CX transformáciou v organizácii
Spustite s touto manažérskou brožúrou organizačnú zmenu menom Customer Experience Transformácia.
podujatie
Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme
V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.
podcast
Minimum Viable Podcast #24: Od dizajnéra k investorovi
Michal Šimkovič alias Musho: Nikdy som si nekreslil nejakú krabičku, že odtiaľto potiaľto je to môj job a ďalej už nie. Robím všetko čo treba. Neexistuje small task.
newsletter
Žiadanosť: Prečo testovanie použiteľnosti ≠ dobrý produkt
Aby ste sa uistili, že nová služba bude úspešná, mali by ste začať odpoveďou na jednoduchú otázku: "Budú moji potenciálni zákazníci chcieť používať túto službu a platiť za ňu?"
newsletter
CX a metriky: Ako merať návratnosť dobrého zákazníckeho zážitku
Chcete zaviesť novú CX inciatívu, ale nadriadení chcú vidieť finančný prínos? Nastavte si metriky, ktoré vedeniu ukážu, že lepší zákaznícky zážitok môže skutočne zarábať.
podcast
Minimum Viable Podcast #23: CX v logistike
Alexander Jančo z Packety: “Orientovanie na zákazníka má každý, ale to je pre mňa veľmi slabé.”
podujatie
Jobcast: Ako vyzerá práca v Lighting Beetle*?
Nahliadnite do každodenného fungovania najväčšieho slovenského CX štúdia a zistite, ako vyzerá práca Managing Directora Michala Blažeja.
podcast
Minimum Viable Podcast #22: Future Thinking
Lucia Ciranová z Úradu Vlády SR: "Keď teraz robíte niečo, čo má byť inovatívne o dva roky, musíte premýšľať 15 rokov dopredu.”