Do druhej epizódy ADMA x Kiavčin podcastu prijala pozvanie aj naša riaditeľka marketingu, Dominika Babulicová. Spolu s Danom Ferancom z Core4 Advertising a Jánom Plišnákom z PS:Digital diskutovali o tom, ako dokáže TikTok-ifikácia meniť nielen obsah, ale aj spotrebiteľské správanie, a prečo už nestačí zaujať, musíte zaujať okamžite.
Spoločne hľadali odpovede na otázky: Ako nám v tejto výzve pomáha AI? Či sa môže marketing stať „strojovo kreatívnym“? Alebo prečo je nevyhnutné trendy nie len sledovať, ale vedieť ich aj okamžite pretaviť do vlastných stratégií?
Podcast ponúka komplexný pohľad na marketingovú budúcnosť, kde rýchlosť, odvaha a autenticita rozhodujú o všetkom. Ak hľadáte odpovede na to, ako prežiť v ére AI a TikTok-ifikácie, tento rozhovor vám sprostredkuje mnoho aktuálnych insightov.