Inšpirujte sa!

Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu

Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

Minimum Viable Podcast #29: O budúcnosti lekární

Jana Kutlíková z Dr. Max: "Sme prvým vstupným bodom pri chorobe."

Lighting Talks* o budúcnosti predajní

Vo štvrtok 20. februára sa pozrieme na to, ako meniace očakávania zákazníkov ovplyvňujú zmysel a budúcnosť predajní v digitálnej dobe. Rezervujte si miesto a príďte si vypočuť nastupujúce trendy a skúsenosti z retailu.

Produktových nápadov býva veľa. Ako spoznať tie najprínosnejšie?

Overiť nápad predtým, ako ho pošlete do produkcie, znie ako samozrejmosť. Mnohé firmy však pri validácii zabúdajú, ktorý aspekt nápadu či hypotézy vlastne overujú.

ADMA x Kiavčin podcast: AI a TikTokifikácia marketingu. Prežije vaša značka?

Ako si zachovať relevanciu vo svete, kde je pozornosť spotrebiteľov kratšia ako priemerný TikTok?

[LB*Webinár] Retailoví zákazníci v roku 2025: Ako pretaviť výzvy na konkurenčnú výhodu

Na spotrebiteľskom trhu sa objavujú noví konkurenti, ale aj nevyužité príležitosti na rast značiek. Vo webinári spoznáte zákaznícke trendy aj návod, ako vďaka nim robiť bezpečnejšie strategické rozhodnutia.

Minimum Viable Podcast #28: O biznis dizajne

Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle*: "Biznis dizajn pomáha budovať konkurenčnú výhodu."

Nová realita mení správanie spotrebiteľov a ich vnímanie značiek. Ako nestratiť relevanciu?

Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Nie všetky značky však na túto zmenu reagujú. Východisko ponúka náš framework Zážitkové identity.

Zážitkové identity: Ako reagovať na nové očakávania spotrebiteľov

Stiahnite si report, ktorý odkrýva nový spotrebiteľský funnel, a zistite ako redefinovať pozíciu svojej značky na trhu cez framework Zážitkových identít.

Minimum Viable Podcast #27: Tvorba lepších miest

Slavo Oslej z mesta Bratislava: "Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite."

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa