Inšpirujte sa!
na stiahnutie
Zážitkové identity: Ako reagovať na nové očakávania spotrebiteľov
Stiahnite si report, ktorý odkrýva nový spotrebiteľský funnel, a zistite ako redefinovať pozíciu svojej značky na trhu cez framework Zážitkových identít.
podcast
Minimum Viable Podcast #27: Tvorba lepších miest
Slavo Oslej z mesta Bratislava: "Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite."
newsletter
Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka
Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.
newsletter
5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb
Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.
podcast
Minimum Viable Podcast #26: Inovácie v maloobchode
Lukáš Němčík zo Skupiny COOP: "Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety."
newsletter
UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou
Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.
podcast
Minimum Viable Podcast Špeciál: Ako podporiť zákaznícku centricitu
Panelová diskusia o preukázateľných výhodách orientácie na zákazníka s hosťami z najvyspelejších organizácií zo súkromného sektora.
newsletter
Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.
na stiahnutie
Sprievodca CX transformáciou v organizácii
Spustite s touto manažérskou brožúrou organizačnú zmenu menom Customer Experience Transformácia.
podujatie
Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme
V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.