Inšpirujte sa!

Zážitkové identity: Ako reagovať na nové očakávania spotrebiteľov

Stiahnite si report, ktorý odkrýva nový spotrebiteľský funnel, a zistite ako redefinovať pozíciu svojej značky na trhu cez framework Zážitkových identít.

Minimum Viable Podcast #27: Tvorba lepších miest

Slavo Oslej z mesta Bratislava: "Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite."

Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka

Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.

5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb

Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.

Minimum Viable Podcast #26: Inovácie v maloobchode

Lukáš Němčík zo Skupiny COOP: "Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety."

UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou

Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.

Minimum Viable Podcast Špeciál: Ako podporiť zákaznícku centricitu

Panelová diskusia o preukázateľných výhodách orientácie na zákazníka s hosťami z najvyspelejších organizácií zo súkromného sektora.

Discovery Backlog: Ako hľadať nápady na zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Nápady na zlepšovanie zákazníckej skúsenosti nepadajú z neba. Existujú však techniky, s ktorými si vytvoríte zásobník relevantných podnetov pripravených na validáciu.

Sprievodca CX transformáciou v organizácii

Spustite s touto manažérskou brožúrou organizačnú zmenu menom Customer Experience Transformácia.

Lighting Talks* o zvyšovaní CX zrelosti vo firme

V utorok 26. marca 2024 vás pozývame diskusiu o zavádzaní a podpore firemnej stratégie orientovanej na zákazníka. Kapacita je limitovaná, rezervujte si miesto.

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa