Inšpirujte sa!
podujatie
ADMA x Kiavčin podcast: AI a TikTokifikácia marketingu. Prežije vaša značka?
Ako si zachovať relevanciu vo svete, kde je pozornosť spotrebiteľov kratšia ako priemerný TikTok?
podujatie
[LB*Webinár] Retailoví zákazníci v roku 2025: Ako pretaviť výzvy na konkurenčnú výhodu
Na spotrebiteľskom trhu sa objavujú noví konkurenti, ale aj nevyužité príležitosti na rast značiek. Vo webinári spoznáte zákaznícke trendy aj návod, ako vďaka nim robiť bezpečnejšie strategické rozhodnutia.
podcast
Minimum Viable Podcast #28: O biznis dizajne
Alžbeta Ivanovičová z Lighting Beetle*: "Biznis dizajn pomáha budovať konkurenčnú výhodu."
newsletter
Nová realita mení správanie spotrebiteľov a ich vnímanie značiek. Ako nestratiť relevanciu?
Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Nie všetky značky však na túto zmenu reagujú. Východisko ponúka náš framework Zážitkové identity.
na stiahnutie
Zážitkové identity: Ako reagovať na nové očakávania spotrebiteľov
Stiahnite si report, ktorý odkrýva nový spotrebiteľský funnel, a zistite ako redefinovať pozíciu svojej značky na trhu cez framework Zážitkových identít.
podcast
Minimum Viable Podcast #27: Tvorba lepších miest
Slavo Oslej z mesta Bratislava: "Servis dizajn nie je len o experience, ale aj o efektivite."
newsletter
Offboarding: Ako zmysluplne ukončiť cestu vášho zákazníka
Súčasné značky sa veľmi sústredia na lákavý onboarding zákazníkov, no zanedbávajú koniec ich vzájomného vzťahu. "Endineering" vysvetľuje, prečo by offboarding zákazníkov nemal byť o nič menej pútavý.
newsletter
5 princípov servis dizajnu pre ľahšiu tvorbu služieb
Zlepšovanie existujúcich a tvorba nových služieb je prirodzený krok v napredovaní každej spoločnosti. Tento proces je jednoduchší, keď do praxe aplikujete 5 princípov servis dizajnu.
podcast
Minimum Viable Podcast #26: Inovácie v maloobchode
Lukáš Němčík zo Skupiny COOP: "Vďaka click & collect vytvárame dedinské hypermarkety."
newsletter
UX writing: Ako spraviť digitálnu byrokraciu zrozumiteľnou
Administratívny žargón bráni inštitúciám v efektívnej komunikácii so zákazníkmi. Práca pre vládne a medzinárodné organizácie nás však naučila tri pravidlá o tvorbe UX copy v odbornom prostredí.