Customer experience, ktorý zarába

Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.

Naše projekty

Naše služby viditeľne zlepšia váš biznis

Dizajn
služieb

20 % medziročný nárast tržieb pre omnichannel NAY

Viac o službe

Dizajn digitálnych produktov

60 % nárast predaja cross-sellových produktov pre Union

Viac o službe

CX transformácia

Vytrénovaný 11-členný interný tím CX expertov pre Dôveru

Viac o službe

Sme Lighting Beetle

81 zvedavých dizajnérov

Tvoríme digitálne produkty s ľuďmi a pre ľudí.

Spoznajte nás

Sme členom:

SapieIT Asociácia SlovenskaSlovensko digitalBureau of digitalAsociácia digitálnych marketingových agentúr

Založili sme:

Experience conferenceUX BoxSlovenská user experience asociácia

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

Aký má Net Promoter Score dopad na rast ziskov?

Spoločnosti v najvyššom kvartile NPS prekonávajú svojich konkurentov o 25 % vyšším rastom tržieb. Úspech však nespočíva v samotnom skóre, ale v tom, ako firmy na základe týchto poznatkov konajú.

Minimum Viable Podcast Špeciál: Aká je budúcnosť kamenných predajní?

Lighting Talks* o budúcnosti kamenných predajní a aktuálnych spotrebiteľských trendoch, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie.

Sprievodca CX metrikami

Vyberte si správnu metriku na meranie zákazníckej skúsenosti s vašou spoločnosťou, službou alebo značkou. V tomto 9-stranovom sprievodcovi nájdete návody aj matematické vzorce.