Customer experience, ktorý zarába
Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.
Naše projekty




newsletter
Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu
Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

podcast
Minimum Viable Podcast #29: O budúcnosti lekární
Jana Kutlíková z Dr. Max: "Sme prvým vstupným bodom pri chorobe."

podujatie
[LB*Webinár] Retailoví zákazníci v roku 2025: Ako pretaviť výzvy na konkurenčnú výhodu
Na spotrebiteľskom trhu sa objavujú noví konkurenti, ale aj nevyužité príležitosti na rast značiek. Vo webinári spoznáte zákaznícke trendy aj návod, ako vďaka nim robiť bezpečnejšie strategické rozhodnutia.