Customer experience, ktorý zarába

Tvoríme produkty a služby, ktoré každý mesiac spríjemňujú používateľskú skúsenosť 5 miliónom zákazníkov. Vrátane vás.

Naše projekty

Naše služby viditeľne zlepšia váš biznis

Dizajn
služieb

20 % medziročný nárast tržieb pre omnichannel NAY

Viac o službe

Dizajn digitálnych produktov

60 % nárast predaja cross-sellových produktov pre Union

Viac o službe

CX transformácia

Vytrénovaný 11-členný interný tím CX expertov pre Dôveru

Viac o službe

Sme Lighting Beetle

81 zvedavých dizajnérov

Tvoríme digitálne produkty s ľuďmi a pre ľudí.

Spoznajte nás

Sme členom:

SapieIT Asociácia SlovenskaSlovensko digitalBureau of digitalAsociácia digitálnych marketingových agentúr

Založili sme:

Experience conferenceUX BoxSlovenská user experience asociácia

Žurnál

Kto sa veľa pýta, dizajnuje pre ľudí.

Inšpirujte sa

Tri prípadové štúdie o konzistentnosti omnikanálu

Omnikanálová zákaznícka skúsenosť nie je len o prítomnosti značky na viacerých platformách, ale o ich prepojení do jedného plynulého celku. Väčšina značiek ju však nepochopila.

Minimum Viable Podcast #29: O budúcnosti lekární

Jana Kutlíková z Dr. Max: "Sme prvým vstupným bodom pri chorobe."

[LB*Webinár] Retailoví zákazníci v roku 2025: Ako pretaviť výzvy na konkurenčnú výhodu

Na spotrebiteľskom trhu sa objavujú noví konkurenti, ale aj nevyužité príležitosti na rast značiek. Vo webinári spoznáte zákaznícke trendy aj návod, ako vďaka nim robiť bezpečnejšie strategické rozhodnutia.