CX transformácia

Ak spoločnosti záleží na zákazníkoch, potom aj zákazníkom záleží na nej.

Problém vyriešený.

Takto to robíme my

1

Zmapujeme úroveň vašej orientácie na zákazníka a vytvoríme plán jej zlepšenia.

2

Pri implementácii plánu posilníme váš tím, aby si rýchlejšie osvojil techniky orientované na zákazníka.

3

Školeniami, štandardizáciou a pravidelným meraním dát zvýšime vplyv na zákazníkov.

Stále si nie ste istý?
Toto získate len u nás

Oddanosť

Nie sme iba konzultanti. Čo hlásame, praktizujeme aj priamo na projektoch.

Tímová spolupráca

Spájame sa s vašimi tímami, aby sa ich členovia učili rýchlejšie a cítili istejšie.

Komplexnosť

Na všetky vaše prevádzkové procesy sa pozeráme komplexne a do hĺbky.

Ste pripravení zahájiť svoju CX transformáciu?
Začnite hodnotením CX vyspelosti

Odpovedzte na 6 otázok, zistite úroveň svojej vyspelosti a získajte tipy na zlepšenie.

Kristína Malíková
Service Lead pre CX Transformáciu