Aká je úroveň CX vyspelosti vašej spoločnosti?

Zákaznícka skúsenosť predstavuje kľúčovú konkurenčnú výhodu. Firmy, ktoré kladú zákazníka na prvé miesto, majú vyššie tržby a sú odolnejšie voči trhovým zmenám.

V roku 2021 jedna z najväčších dizajnových autorít, Nielsen Norman Group, publikovala svoj UX maturity model, ktorý CX vyspelosť delí do šiestich úrovní.

Nezáleží či ste riaditeľ úseku, produktový vlastník, alebo manažér. Aby ste zistili CX vyspelosť vašej organizácie, stačí zodpovedať 6 otázok, ktoré sa týkajú jej fungovania a procesov.

Vyplnením tohto kvízu za pár minút spoznáte úroveň CX vašej spoločnosti a získate aj praktické rady na jej zvyšovanie. Výsledok vám pošleme aj e-mailom.

Kliknutím na tlačidlo súhlasíte so spracovaním vašich osobných údajov, ako je uvedené v Ochrane osobných údajov.
Spoznáte úroveň CX vyspelosti vašej organizácie

Spoznáte úroveň CX vyspelosti vašej organizácie

Dostanete praktické rady pre vašu CX úroveň a tipy ako sa posúvať ďalej

Dostanete praktické rady pre vašu CX úroveň a tipy ako sa posúvať ďalej

Výsledky s nami môžete skonzultovať

Výsledky s nami môžete skonzultovať

Zvýšenie úrovne CX zrelosti s našou podporou dosiahli:

Vstúpte do katedrály
dizajnu

Kam smerujete? Radi s vami načrtneme plán pri káve.

Stretnime sa