Ako preniesť zážitok zo Slovenskej národnej galérie na web
V skratke
- Služby
- Dizajn digitálnych produktov
- Odvetvie
- Kultúra
- Kľúčové slová
- Brand
- Obsah
- Omnichannel
O projekte
V roku 2022 Lighting Beetle realizovalo redizajn webovej stránky Slovenskej národnej galérie. Tento projekt úzko súvisel s dokončením rekonštrukcie ikonickej budovy na nábreží Dunaja, čo prinieslo potrebu redefinície brandovej identity SNG a nových očakávaní od jej informačných kanálov. Webová stránka sa stala jedným z kľúčových nástrojov transformácie.
Naším cieľom bolo vytvoriť digitálny artefakt, ktorý sprevádza návštevníka galérie počas celej jeho zákazníckej cesty – slúži ako dokonalý zdroj informácií pred výstavou, je to praktický sprievodca na mieste a zároveň ako prostriedok na opätovné nadviazanie kontaktu po návšteve. Teda pozýva, sprevádza a pripomína. Projekt sme odštartovali dôkladným výskumom, ktorý zahŕňal rozhovory s návštevníkmi galérie a expertmi, ako aj analýzu kvantitatívnych dát o návštevnosti webu. Z týchto vstupov sme vychádzali pri tvorbe konceptu. Identifikovali sme, že v rámci obsahu najviac rezonuje symbolický trojuholník autor-dielo-priestor. Tento trojuholník sme postavili do centra webu, aby prirodzene pozýval používateľov hlbšie do obsahu. Z pohľadu používateľskej skúsenosti nám výskum odhalil silnú potrebu kvalitného informačného rámca. Návštevníci očakávajú jasné informácie o trvaní výstav, otváracích hodinách, či dostupnosti podujatí pre rodiny s deťmi alebo psíčkarov. Ústrednou ambíciou nového webu je zreprodukovať zážitok z galérie tým najintímnejším spôsobom, aký je možné dosiahnuť online.
Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.
Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.
Kontaktovať Mareka