Nechajte svoje gény prehovoriť cez dáta
Redizajn webstránky DNA ERA
Klient: DNA ERA
Rok: 2021
Služby
- Používateľský výskum – LB*
- Brand koncept – LB*
- Prototypovanie – LB*
- Testovanie použiteľnosti – LB*
- Vizuálny dizajn – LB*
- Ilustrácie – Maïté Franchi
- Front-end development – Webikon
- Design systém – Webikon
Výsledky projektu
- 25%Nárast konverzného pomeru
- 160%Nárast up-sellu v checkoute
- 380%Nárast rezervácií produktu na predajni
Pozadie
Na celom svete by ste nenašli dve identické. Je jedinečná, nenapodobiteľná, má špeciálnu štruktúru a nesie v sebe originálnu informáciu. Takto by sa dala popísať rovnako ľudská DNA, ako aj kvalitná webstránka. A práve unikátna DNA chýbala webu nášho klienta DNA ERA najviac.
DNA ERA je startup, ktorý poskytuje priamu genetickú analýzu DNA zo vzorky slín zákazníka a následnú interpretáciu údajov. Zákazník formou prehľadnej správy získa informácie o svojich zdravotných a výživových predispozíciách, ako aj o športovom potenciáli.
Súčasnú zákaznícku základňu DNA ERA tvorí špecifická skupina ľudí, ktorí z dlhodobej perspektívy prehodnocujú svoje zdravie, aktivitu a životný štýl, alebo ľudia, ktorých ženie fascinácia vedou. Hoci takáto analýza je užitočná pre každého, osloviť širšie publikum bolo pre klienta výzvou.
Výzva
Väčšina ľudí svoje zdravie nerieši vopred, reaguje iba na okolnosti. Najväčšia hodnota analýzy DNA je však v dlhodobých príležitostiach k proaktivite. Ako by sme mohli prostredníctvom digitálneho kanála osloviť širšie publikum?
Riešenie
Objaviť, čo skrýva produktová hodnota, a preniesť túto esenciu do nového, moderného a emocionálne príťažlivého webdizajnu. Demonštrovať, že každý môže v ktoromkoľvek bode svojho života ťažiť z analýzy DNA, a to v krátkodobej aj dlhodobej perspektíve.
Pohľad klienta
"LB* tím nás sprevádzal celým procesom: od wireframingu cez rozhovory s existujúcimi zákazníkmi až po UX a finálne dizajny. Boli sme súčasťou všetkých týchto krokov. Boli sme súčasťou tímu LB*. A tento proces sme si užili."
Projektové fázy
Kickoff workshop – dizajnová výzva
Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?
Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia
Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?
Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.
Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.
Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.
Koncepting – brand & emocionalita
Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?
Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.Prototypovanie – navigácia & user flow
Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?
Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie
Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?
Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.Vývoj – posledné iterácie & release
Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?
Kickoff workshop – dizajnová výzva
Kto pravdepodobnejšie skonvertuje a prečo?
Pochopenie bariér
Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.Mapovanie ciest – zákaznícke zistenia
Aká je najväčšia hodnota DNA testu pre zákazníka?
Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.
Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.
Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.
Koncepting – brand & emocionalita
Ako vyjadriť hodnotu: jednorazový nákup s celoživotnými výhodami?
Objavovanie pred nákupom
Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.Prototypovanie – navigácia & user flow
Ako zjednotiť komunikáciu značky vo všetkých kanáloch?
Vizuálny dizajn – fotografie & ilustrácie
Ako vzbudiť zvedavosť cez vizuál?
Inklúzia cez farby
Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.Vývoj – posledné iterácie & release
Ako môžeme dodať funkčné riešenie rýchlo?