Prípadová štúdia

Optimalizácia zákazníckeho zážitku z e-shopu

Nový web DNA ERA pomáha ľuďom rozumieť svojmu telu

The new DNA ERA website helps people understand their bodies

V skratke

Služby
  • Dizajn digitálnych produktov
Odvetvie
  • Zdravotníctvo
Kľúčové slová
  • Web
  • Brand

O projekte

Na celom svete by ste nenašli dve identické. Je jedinečná, nenapodobiteľná, má špeciálnu štruktúru a nesie v sebe originálnu informáciu. Takto by sa dala popísať rovnako ľudská DNA, ako aj kvalitná webstránka. A práve unikátna DNA chýbala webu nášho klienta DNA ERA najviac.


DNA ERA je startup, ktorý poskytuje priamu genetickú analýzu DNA zo vzorky slín zákazníka a následnú interpretáciu údajov. Zákazník formou prehľadnej správy získa informácie o svojich zdravotných a výživových predispozíciách, ako aj o športovom potenciáli.


Súčasnú zákaznícku základňu DNA ERA tvorí špecifická skupina ľudí, ktorí z dlhodobej perspektívy prehodnocujú svoje zdravie, aktivitu a životný štýl, alebo ľudia, ktorých ženie fascinácia vedou. Hoci takáto analýza je užitočná pre každého, osloviť širšie publikum bolo pre klienta výzvou.

Výzva

Väčšina ľudí svoje zdravie nerieši vopred, reaguje iba na okolnosti. Najväčšia hodnota analýzy DNA je však v dlhodobých príležitostiach k proaktivite. Ako by sme mohli prostredníctvom digitálneho kanála osloviť širšie publikum?

Riešenie

Objaviť, čo skrýva produktová hodnota, a preniesť túto esenciu do nového, moderného a emocionálne príťažlivého webdizajnu. Demonštrovať, že každý môže v ktoromkoľvek bode svojho života ťažiť z analýzy DNA, a to v krátkodobej aj dlhodobej perspektíve.

Cover
Cover
Ikona citácie

"LB* tím nás sprevádzal celým procesom: od wireframingu cez rozhovory s existujúcimi zákazníkmi až po UX a finálne dizajny. Boli sme súčasťou všetkých týchto krokov. Boli sme súčasťou tímu LB*. A tento proces sme si užili."

Dominik Illek

Dominik Illek

Chief Marketing Officer DNA ERA

Kickoff workshop —
dizajnová výzva

Pochopenie bariér


Mnoho ľudí by chcelo optimalizovať svoj životný štýl, ale s kúpou produktu váhajú. Aby sme identifikovali kľúčové pochybnosti, preskúmali sme potenciálne skupiny zákazníkov prostredníctvom používateľského prieskumu.

Mapovanie ciest —
zákaznícke zistenia

Key learnings icon

Starostlivosť o vlastné zdravie a poznávanie dedičných predispozícií sú najväčšou motiváciou pre nákup DNA ERA.

Key learnings icon

Zdá sa, že potenciálni zákazníci váhajú kvôli cene a ich najväčšou prekážkou je neporozumenie hodnote produktu.

Key learnings icon

Starší ľudia sú k nákupu skeptickí, pretože veria, že na zmeny v ich životnom štýle je už neskoro.

Koncepting —
brand & emocionalita

Objavovanie pred nákupom


Poznať svoj DNA potenciál vám v akejkoľvek fáze života pomôže robiť informované rozhodnutia o vašom zdraví. Aby sme odkomunikovali tento produktový benefit, vytvorili sme koncept časovej osi s najdoležitejšími životnými míľnikmi. Os pripomínajúca DNA špirálu dostala na webe popredné miesto, pred nákupom produktu.

Cover

Prototypovanie —
navigácia & user flow

Cover

Vizuálny dizajn —
fotografie & ilustrácie

Inklúzia cez farby


Štatistiky a vedecká terminológia nedokážu vyvolať emócie, ale silný vizuálny jazyk áno. Inkluzivitu a dostupnosť sme podčiarkli aj cez štýl fotografií a ilustrácií, a to bez toho, aby sme produkt museli rebrandovať.

Cover

Vývoj —
posledné iterácie & release

Cover

Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.

Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.

Kontaktovať Mareka

Service Lead pre Digital Product Design
Marek Hrabovský

Nenechajte si ujsť

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?