Ako sme z 1800 dotazníkov redefinovali persony pre Refresher
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Odvetvie
- Médiá
- Kľúčové slová
- Produktová stratégia
- Zákaznícka cesta
- Lojalitný program
- Dáta
O projekte
Refresher, popredný lifestylový online magazín pre mladé publikum, chcel lepšie pochopiť svoje publikum a zvýšiť dlhodobé predplatné. Lighting Beetle dostalo za úlohu vytvoriť dátovo riadené persony analýzou viac ako 1 800 odpovedí z prieskumu a vykonaním hĺbkových rozhovorov. Identifikovali sme tri kľúčové persony a skúmali ich motivácie, frustrácie a vnímanie Refresheru. Projekt zahŕňal kvantitatívny a kvalitatívny výskum vrátane klastrovej analýzy a testovania interakcií používateľov.
Konečné dodanie zahŕňalo persony, strategické odporúčania a mapu zákazníckej cesty, čo Refresheru poskytlo použiteľné poznatky na prispôsobenie obsahu a zlepšenie angažovanosti publika.
Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.
Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.
Kontaktovať Betku