Referenčný projekt

Ako sme z 1800 dotazníkov redefinovali persony pre Refresher

Unlocking persona insights from 1,800 responses for Refresher

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
Odvetvie
  • Médiá
Kľúčové slová
  • Produktová stratégia
  • Zákaznícka cesta
  • Lojalitný program
  • Dáta

O projekte

Refresher, popredný lifestylový online magazín pre mladé publikum, chcel lepšie pochopiť svoje publikum a zvýšiť dlhodobé predplatné. Lighting Beetle dostalo za úlohu vytvoriť dátovo riadené persony analýzou viac ako 1 800 odpovedí z prieskumu a vykonaním hĺbkových rozhovorov. Identifikovali sme tri kľúčové persony a skúmali ich motivácie, frustrácie a vnímanie Refresheru. Projekt zahŕňal kvantitatívny a kvalitatívny výskum vrátane klastrovej analýzy a testovania interakcií používateľov.

Konečné dodanie zahŕňalo persony, strategické odporúčania a mapu zákazníckej cesty, čo Refresheru poskytlo použiteľné poznatky na prispôsobenie obsahu a zlepšenie angažovanosti publika.

Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.

Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.

Kontaktovať Betku

Service Lead pre Service Design
Alžbeta Ivanovičová

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?