Referenčný projekt

Redizajnom faktúr BVS sme znížili dopyty na helpdesk o viac ako 20 %

By redesigning the BVS invoices, we reduced helpdesk inquiries by more than 20%.

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
Odvetvie
  • Štátna správa
Kľúčové slová
  • Dizajn šprint
  • Používateľské testovanie
  • Výskum
  • Obsah

O projekte

Cieľom BVS bolo znížiť počet dopytov na callcentrum, skrátiť čas úhrady faktúr, zvýšiť podiel digitálnych faktúr a znížiť počet poslaných upomienok. Vykonali sme úvodný analytický workshop a dizajnový šprint, počas ktorého sme vytvorili a testovali prototypy redizajnovaných faktúr. Naše aktivity zahŕňali používateľský výskum, vrátane počúvania záznamov z callcentra a guerilla testovania. Výsledkom bol 21,62% pokles dopytov týkajúcich sa faktúr, zvýšenie digitálnych platieb a menej zaslaných upomienok. Projekt bol dodaný načas a s pozitívnou spätnou väzbou.

Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.

Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.

Kontaktovať Betku

Service Lead pre Service Design
Alžbeta Ivanovičová

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?