Referenčný projekt
Redizajnom faktúr BVS sme znížili dopyty na helpdesk o viac ako 20 %
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Odvetvie
- Štátna správa
- Kľúčové slová
- Dizajn šprint
- Používateľské testovanie
- Výskum
- Obsah
O projekte
Cieľom BVS bolo znížiť počet dopytov na callcentrum, skrátiť čas úhrady faktúr, zvýšiť podiel digitálnych faktúr a znížiť počet poslaných upomienok. Vykonali sme úvodný analytický workshop a dizajnový šprint, počas ktorého sme vytvorili a testovali prototypy redizajnovaných faktúr. Naše aktivity zahŕňali používateľský výskum, vrátane počúvania záznamov z callcentra a guerilla testovania. Výsledkom bol 21,62% pokles dopytov týkajúcich sa faktúr, zvýšenie digitálnych platieb a menej zaslaných upomienok. Projekt bol dodaný načas a s pozitívnou spätnou väzbou.
Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.
Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.
Kontaktovať Betku