Referenčný projekt
Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Dizajn digitálnych produktov
- Odvetvie
- Veľkoobchod
- Kľúčové slová
- Web
- Branding
- Výskum
- Intranet
- Eshop
- customer journey
O projekte
Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál.
Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov.
Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.