Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
Odvetvie
  • Veľkoobchod
Kľúčové slová
  • Web
  • Brand
  • Výskum
  • Intranet
  • Ecommerce
  • Zákaznícka cesta

O projekte

Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál. Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov. Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.

Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.

Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.

Kontaktovať Betku

Service Lead pre Service Design
Alžbeta Ivanovičová

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?