Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Odvetvie
- Veľkoobchod
- Kľúčové slová
- Web
- Brand
- Výskum
- Intranet
- Ecommerce
- Zákaznícka cesta
O projekte
Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál. Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov. Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.
Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.
Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.
Kontaktovať Betku