Referenčný projekt

Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
  • Dizajn digitálnych produktov
Odvetvie
  • Veľkoobchod
Kľúčové slová
  • Web
  • Branding
  • Výskum
  • Intranet
  • Eshop
  • customer journey

O projekte

Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál.

Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov.

Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?