Referenčný projekt
Hľadanie novej ponuky pre mladých zákazníkov Tatra banky
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Odvetvie
- Bankovníctvo
- Kľúčové slová
- Dizajn šprint
- Prototypovanie
- Výskum
- Inovácia
- Mobil
O projekte
Tatra banka hľadala spôsob, ako prilákať mladých zákazníkov a zvýšiť predaj bežného účtu prostredníctvom novej pridanej hodnoty. V 3-mesačnom projekte sme identifikovali príležitosti, vytvorili prototypy riešení a vyvinuli nový koncept sporenia. Začali sme prieskumom, v rámci ktorého sme vykonali hĺbkové rozhovory s 50 mladými zákazníkmi. Nasledoval Design sprint so stakeholdermi, ktorý viedol k novému konceptu sporenia, overenému kvantitatívnym prieskumom. Finálne riešenie je dnes súčasťou digitálneho ekosystému aplikácie Tatra banky.
Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.
Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.
Kontaktovať Betku