Referenčný projekt

Hľadanie novej ponuky pre mladých zákazníkov Tatra banky

Developing a new value proposition for young customers at Tatra banka

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
Odvetvie
  • Bankovníctvo
Kľúčové slová
  • Dizajn šprint
  • Prototypovanie
  • Výskum
  • Inovácia
  • Mobil

O projekte

Tatra banka hľadala spôsob, ako prilákať mladých zákazníkov a zvýšiť predaj bežného účtu prostredníctvom novej pridanej hodnoty. V 3-mesačnom projekte sme identifikovali príležitosti, vytvorili prototypy riešení a vyvinuli nový koncept sporenia. Začali sme prieskumom, v rámci ktorého sme vykonali hĺbkové rozhovory s 50 mladými zákazníkmi. Nasledoval Design sprint so stakeholdermi, ktorý viedol k novému konceptu sporenia, overenému kvantitatívnym prieskumom. Finálne riešenie je dnes súčasťou digitálneho ekosystému aplikácie Tatra banky.

Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.

Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.

Kontaktovať Betku

Service Lead pre Service Design
Alžbeta Ivanovičová

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?