Referenčný projekt

Zvýšenie predaja cez redizajn eshopu O2

Boosting sales through the redesign of O2 eshop

V skratke

Služby
  • Dizajn služieb
Odvetvie
  • Telco
Kľúčové slová
  • Produktová stratégia
  • Výskum
  • Ecommerce

O projekte

Klient potreboval pochopiť, ako správanie zákazníkov ovplyvňuje výsledky eshopu. Naším cieľom bolo vytvoriť koncept novej eshopovej rozhrania spolu s obchodným prípadom, ktorý by zlepšil výsledky eshopu. Medzi KPI patrilo zníženie miery opustenia košíka, zvýšenie konverzií na kľúčových produktoch a službách a podpora upsellu a cross-sellu.

Použili sme zmiešanú metodológiu na riešenie súčasných problémov a identifikáciu budúcich trendov. Zahŕňala výskum zákazníkov na zmapovanie prekážok a motivácií, analýzu dát o správaní zákazníkov, rozhovory s lídrami odvetvia a mapovanie budúcich zákazníckych ciest.

Fáza objavovania bola zakončená ideáciou, ktorá vyústila do konceptu nového eshopu, ktorý nasmeroval ďalší vývoj. Vo fáze dodania sme zdokumentovali základné prvky, ako napríklad stratégiu digitálneho predaja, riadenie lojality, autentifikáciu, mechanizmy proti podvodom a vzorce predaja hardvéru. Projekt bol implementovaný vývojovým tímom v nasledujúcom roku.

Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.

Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.

Kontaktovať Betku

Service Lead pre Service Design
Alžbeta Ivanovičová

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?