Zvýšenie predaja cez redizajn eshopu O2
V skratke
- Služby
- Dizajn služieb
- Odvetvie
- Telco
- Kľúčové slová
- Produktová stratégia
- Výskum
- Ecommerce
O projekte
Klient potreboval pochopiť, ako správanie zákazníkov ovplyvňuje výsledky eshopu. Naším cieľom bolo vytvoriť koncept novej eshopovej rozhrania spolu s obchodným prípadom, ktorý by zlepšil výsledky eshopu. Medzi KPI patrilo zníženie miery opustenia košíka, zvýšenie konverzií na kľúčových produktoch a službách a podpora upsellu a cross-sellu.
Použili sme zmiešanú metodológiu na riešenie súčasných problémov a identifikáciu budúcich trendov. Zahŕňala výskum zákazníkov na zmapovanie prekážok a motivácií, analýzu dát o správaní zákazníkov, rozhovory s lídrami odvetvia a mapovanie budúcich zákazníckych ciest.
Fáza objavovania bola zakončená ideáciou, ktorá vyústila do konceptu nového eshopu, ktorý nasmeroval ďalší vývoj. Vo fáze dodania sme zdokumentovali základné prvky, ako napríklad stratégiu digitálneho predaja, riadenie lojality, autentifikáciu, mechanizmy proti podvodom a vzorce predaja hardvéru. Projekt bol implementovaný vývojovým tímom v nasledujúcom roku.
Zaujal vás tento projekt?
Pýtajte sa.
Naša expertka Betka vám ochotne objasní všetky súvislosti a pozrieme sa, ako vieme podobnú službu navrhnúť v kontexte vašej biznisovej výzvy.
Kontaktovať Betku