Prípadová štúdia

Pohodlnejší prechod medzi poisťovňami

Union: Redizajnom formulára k nárastu konverzií o 110 %

Výsledky

+110 %

medziročný nárast konverzií

V skratke

Služby
  • Dizajn digitálnych produktov
Odvetvie
  • Poisťovníctvo
Kľúčové slová
  • Mobil
  • Portál
  • Používateľské testovanie
  • Výskum

O projekte

Zdravotná poisťovňa Union nás oslovila s cieľom zredizajnovať elektronický formulár na prihlásenie nových poistencov. Cieľom bolo zvýšiť podiel úspešne dokončených žiadostí, znížiť počet používateľov, ktorí formulár opustia, a posilniť počet mobilných konverzií, ktoré zaostávali za desktopovými. Pôvodný formulár zlyhával hlavne na úrovni informačnej architektúry, sled krokov bol neprehľadný, a to najmä pri zložitejších scenároch, ako je prepoistenie rodín alebo zahraničných poistencov.

V kvantitatívnej analýze používateľského správania a rozhovoroch s poistencami sme odhalili problematické miesta. V odpovediach rezonovalala predovšetkým relevancia a zrozumiteľnosť viacerých formulárových polí.

Redizajnom sa nám podarilo zjednodušiť navigáciu, minimalizovať vetvenie procesov a zoptimalizovať dizajn pre mobilné zariadenia. Náš UI prístup zároveň reflektoval nový vizuálny štýl vyplývajúci z rebrandingu Unionu. Výsledkom je medziročný nárast konverzií o 110 %.

Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.

Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.

Kontaktovať Mareka

Service Lead pre Digital Product Design
Marek Hrabovský

Nenechajte si ujsť
náš newsletter

{ "optionCode": "", "description": "", "replyTo": "", "step": 1 }
{}

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?