Pohodlnejší prechod medzi poisťovňami
Union: Redizajnom formulára k nárastu konverzií o 110 %
Výsledky
+110 %
medziročný nárast konverzií
V skratke
- Služby
- Dizajn digitálnych produktov
- Odvetvie
- Poisťovníctvo
- Kľúčové slová
- Používateľské testovanie
- Mobil
- Výskum
- Portál
O projekte
Zdravotná poisťovňa Union nás oslovila s cieľom zredizajnovať elektronický formulár na prihlásenie nových poistencov. Cieľom bolo zvýšiť podiel úspešne dokončených žiadostí, znížiť počet používateľov, ktorí formulár opustia, a posilniť počet mobilných konverzií, ktoré zaostávali za desktopovými. Pôvodný formulár zlyhával hlavne na úrovni informačnej architektúry, sled krokov bol neprehľadný, a to najmä pri zložitejších scenároch, ako je prepoistenie rodín alebo zahraničných poistencov.
V kvantitatívnej analýze používateľského správania a rozhovoroch s poistencami sme odhalili problematické miesta. V odpovediach rezonovalala predovšetkým relevancia a zrozumiteľnosť viacerých formulárových polí.
Redizajnom sa nám podarilo zjednodušiť navigáciu, minimalizovať vetvenie procesov a zoptimalizovať dizajn pre mobilné zariadenia. Náš UI prístup zároveň reflektoval nový vizuálny štýl vyplývajúci z rebrandingu Unionu. Výsledkom je medziročný nárast konverzií o 110 %.
Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.
Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.
Kontaktovať Mareka

Nenechajte si ujsť