Prípadová štúdia

Pohodlnejší prechod medzi poisťovňami

Union: Redizajnom formulára k nárastu konverzií o 110 %

Výsledky

+110 %

medziročný nárast konverzií

V skratke

Služby
  • Dizajn digitálnych produktov
Odvetvie
  • Poisťovníctvo
Kľúčové slová
  • Používateľské testovanie
  • Mobil
  • Výskum
  • Portál

O projekte

Zdravotná poisťovňa Union nás oslovila s cieľom zredizajnovať elektronický formulár na prihlásenie nových poistencov. Cieľom bolo zvýšiť podiel úspešne dokončených žiadostí, znížiť počet používateľov, ktorí formulár opustia, a posilniť počet mobilných konverzií, ktoré zaostávali za desktopovými. Pôvodný formulár zlyhával hlavne na úrovni informačnej architektúry, sled krokov bol neprehľadný, a to najmä pri zložitejších scenároch, ako je prepoistenie rodín alebo zahraničných poistencov.

V kvantitatívnej analýze používateľského správania a rozhovoroch s poistencami sme odhalili problematické miesta. V odpovediach rezonovalala predovšetkým relevancia a zrozumiteľnosť viacerých formulárových polí.

Redizajnom sa nám podarilo zjednodušiť navigáciu, minimalizovať vetvenie procesov a zoptimalizovať dizajn pre mobilné zariadenia. Náš UI prístup zároveň reflektoval nový vizuálny štýl vyplývajúci z rebrandingu Unionu. Výsledkom je medziročný nárast konverzií o 110 %.

Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.

Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.

Kontaktovať Mareka

Service Lead pre Digital Product Design
Marek Hrabovský

Nenechajte si ujsť

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?