Redizajn mobilnej stránky priniesol denníku SME 305 % nárast CTR

V skratke

Služby
  • Dizajn digitálnych produktov
Odvetvie
  • Médiá
Kľúčové slová
  • Dizajn šprint
  • Používateľské testovanie
  • Mobil
  • Lojalitný program
  • Dáta
  • Produktová stratégia

O projekte

Lighting Beetle spolupracovalo so SME, najčítanejším slovenským online denníkom, na redizajne ich mobilnej webstránky. SME s viac ako 7 miliónmi mesačných zobrazení malo za cieľ zvýšiť engagement používateľov, príjmy z reklamy a zlepšiť celkovú používateľskú skúsenosť. Výzvou boli pokles mobilnej návštevnosti, času stráveného na stránke, počtu zobrazení a klesajúca lojalita, čo oslabovalo konkurencieschopnosť denníka.

Projektové ciele zahŕňali zvýšenie počtu zobrazení o 2 milióny, zvýšenie času stráveného na stránke, zosúladenie s redakčnými cieľmi a zlepšenie výkonnosti reklám. Náš tím sa sústredil na používateľský výskum, UX/UI dizajn a A/B testovanie s dôrazom na navigáciu, rozloženie a viditeľnosť reklám.

Výsledky: Čas strávený na stránke sa zvýšil o 5 %, miera preklikov výrazne vzrástla (Najčítanejšie +51 %, Regióny +305 %), príjmy z reklamy stúpli o 8 % a počet zobrazení reklám o 6 %. Redizajn posilnil digitálnu platformu SME pre budúci rast.

Chcete vedieť viac?
Sme vám k dispozícii.

Náš expert Marek vám poskytne širší kontext a spoločne prídeme na to, ktorý digitálny produkt pomôže naštartovať váš biznis.

Kontaktovať Mareka

Service Lead pre Digital Product Design
Marek Hrabovský

Pomôžte nám zlepšiť webovú stránku

Nezadávajte žiadne osobné údaje (meno, kontaktné údaje atď.).

Zostáva Vám 350 znakov

Boli pre vás tieto informácie užitočné?