Dizajn služieb

Kvalitné služby vytvárajú spokojných zákazníkov, verných vašej značke.

Problém vyriešený.

Takto to robíme my

1

Prostredníctvom výskumu zistíme, čo je pre vašich zákazníkov skutočne dôležité.

2

Pri návrhu služby sa odrazíme nielen od želaní vašich zákazníkov, ale aj trendov a biznisových dát.

3

Poskytneme vám kompletný balíček. Projekt budeme riadiť tak, aby ste s ním mali minimum starostí.

Stále si nie ste istý?
Toto získate len u nás

Férovosť

Veríme v odmenu za úspech. Ak naše riešenie zarába, získavate vy aj my.

Spoľahlivosť

Termíny sú pre nás sväté. Sme známi vysokým tempom na projektoch.

Kreativita

Prostredníctvom dát podnietime váš tím ku nekonvenčnému mysleniu.

Prípadová štúdia

Ako sme reťazcu znásobili tržby cez redizajn predajného procesu a zamestnaneckej skúsenosti

Optimalizovať omnichannel skúsenosť a zároveň podporiť predaj? Prečo nie. Prečítajte si, ako sme nadizajnovali a vyvinuli zamestnaneckú platformu, ktorá zvyšuje efektivitu predajcov, znižuje neistotu zákazníkov a pomáha celému predajnému tímu zlepšovať konverzie a získavať za ne férovú odmenu.

Prečítať si štúdiu
Dizajn služby pre predajcu elektroniky NAY

Dizajnujete nápady
takpovediac „od stola“?

Skúste radšej definíciu nápadu!

Zlaďte všetkých stakeholderov na dizajnovom probléme ešte predtým, ako sa pustíte do výskumu a vývoja.

Odporúča naša expertka
Alžbeta Ivanovičová
Service Lead pre Service Design