Dizajn služieb
Kvalitné služby vytvárajú spokojných zákazníkov, verných vašej značke.
Potrebujem sa odlíšiť od konkurencie.
Chcem, aby sa k nám zákazníci pravidelne vracali.
Musím skresať náklady na naše služby.
Chcem z trhu vyťažiť čo najviac.
Problém vyriešený.
Takto to robíme my
Prípadová štúdia
Ako sme reťazcu znásobili tržby cez redizajn predajného procesu a zamestnaneckej skúsenosti
Optimalizovať omnichannel skúsenosť a zároveň podporiť predaj? Prečo nie. Prečítajte si, ako sme nadizajnovali a vyvinuli zamestnaneckú platformu, ktorá zvyšuje efektivitu predajcov, znižuje neistotu zákazníkov a pomáha celému predajnému tímu zlepšovať konverzie a získavať za ne férovú odmenu.
Dizajnujete nápady
takpovediac „od stola“?
Skúste radšej definíciu nápadu!
Zlaďte všetkých stakeholderov na dizajnovom probléme ešte predtým, ako sa pustíte do výskumu a vývoja.